1. Título descritivo
2. Autores/as da proposta didáctica
Correo electrónico dos autores
3. Xustificación Descrición breve da proposta
4. Nivel a que vai dirixida a proposta
5. Áreas/materias/módulos que se traballan
a. Lingua estranxeira: inglés, francés, alemán ou portugués b. Outras áreas/materias/módulos
6. Temporalización Nº de sesións
7. Recursos TIC utilizados
8. Competencias clave que se traballan
9. Obxectivos
a. Lingua estranxeira: inglés, francés, alemán ou portugués b. Outras áreas/materias/módulos
6. Temporalización Nº de sesións
7. Recursos TIC utilizados
8. Competencias clave que se traballan
9. Obxectivos
a. Lingüísticos b. Non lingüísticos da
área/materia/módulo
10. Contidos
10. Contidos
a. Lingüísticos b. Non lingüísticos da
área/materia/módulo
11. Elementos transversais Valores que se traballan na proposta
12. Secuenciación Indicar a distribución por sesións.
13. Atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo
14. Criterios e instrumentos de avaliación
11. Elementos transversais Valores que se traballan na proposta
12. Secuenciación Indicar a distribución por sesións.
13. Atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo
14. Criterios e instrumentos de avaliación
a. Lingüísticos b.
Non lingüísticos (Deben concretarse criterios de avaliación e estándares de
aprendizaxe avaliables)
Sem comentários:
Enviar um comentário