AUDIMA

sábado, 30 de septiembre de 2017

Escala breve de autocompaixón

Galician version odf the

Como acostumo actuar comigo mesmo en momentos difíceis?

Case nunca                                                                                                   Case sempre
1                           2                                3                                4                                  5
  1. Cando fallo en algo importante para min consúmenme os sentimentos de incompetencia.
  2. Tento ser comprensivo e paciente con aqueles aspectos da miña personalidade que non me gustan.
  3. Cando me pasa algo doloroso tento manter unha visión equilibrada desa situación.
  4. Cando me sinto baixo de ánimos, penso que probabel
  5. Tento ver os meus defectos como parte da condición humana.
  6. Cando paso por momentos realmente difíceis doume todo o apopio e cariño que necesito.
  7. Cando algo me causa disgusto tento manter as miñas emocions en equilibrio.
  8. Cando fallo en algo importante para min, costumo sentirme moi só no meu fracaso.
  9. Cando me sinto baixo de ánimos, acostumo obsesionarme e fixarme en todo o que vai mal.
  10. Cando me sinto incapaz en algo, trato de lembrarme de que case todas as persoas teñen ese mesmo sentimento de incapacidade.
  11. Son intolerante cos meus propios defectos e incapacidades e son crítico respecto a eles.
  12. Son intolerante e impaciente con aqueles aspectos da miña personalidade que non me gustan.


No hay comentarios:

Publicar un comentario